Oldtimer Portal für Mercedes-Klassiker
Unabhängig und Clubneutral

Sternschuppenforum - Willkommen im Forum für die Mercedes-Baureihen 108-109-111-112-113
Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:
Willkommen im Forum für die Mercedes-Baureihen 108-109-111-112-113. Um die Beiträge nach bestimmten Themen zu durchsuchen, nutzt bitte die SUCHFUNKTION .
Für Inserate gibt es den kostenlosen Kleinanzeigenmarkt

THEMA:

LPG fuer M180 17 Jahre 1 Monat her #90743

• Harold van der Zande
  • Harold van der Zandes Avatar Autor
Wer hat Erfarung mit LPG Umrustung bei ein Doppelvergaser Motor 220b M180. Die Vergaser habben etwas Spiel uf die Gasklappe, wodurch die stationair Einstellung etwas schwierig ist. Ist dass bei LPG auch ein Problem? Wer has Erfahrung mit so ein Motor. Auf dass Hollandische Forum wird mir empfehlen Contact auf zu nehmen mit der Flossenpfleger.

Ich lebe nah an der Deutsche Grenze bei Aachen.

Re: LPG fuer M180 17 Jahre 1 Monat her #90744

• Th. Dinter
  • Th. Dinters Avatar
  • Dank erhalten: 1
warum soll das nicht gehen? Ich habe LPG auf einem V8-Rover mit zwei Vergasern.

Nur die Einstellerei muß bei Gas schon gut machbar sein.

Also: Vergaser vorher überholen!!

gruß

thomas

Re: LPG fuer M180 17 Jahre 1 Monat her #90745

• Flossenpfleger
  • Flossenpflegers Avatar
  • Dank erhalten: 0
Hoi HArold,

Allereerst moet je zorgen voor de carburators, zij hebben goed te werken.

Het is erg belangrijk dat uw auto draait zeer goed op Benzine, daarom hev ik alles verniuewd vordaat alles omgezet worden is naar LPG.

Als zou er een lek heft in de vakuum, is het niet mogelijk om de aanpassing van de carburators recht te doen.

Dit is belangrijk, omdat het vacuum regeld de brandstofverhouding.

Ik ben niet eens met leon in het NL-Forum, het is goed werken met de motor en LPG. Hij heeft gelijk dat een LPG INstallation kost geld, maar de motor is een stuk goedkoper dan op brandstof. En het is veel beter voor het milieu.

Ik ben draait nu voor ongeveer 8000 kilometer op lpg en er is geen sprake van een probleem van elke soort.

En bij een taxatie wordt de auto althans in Duitsland niet lager gewardeerd.

Wat wilt u doen? Renoveren van uw carburators door uzelf, of bent u op zoek naar een winkel voor de LPG INstallatie?

-Onderdelen voor de remodellering, hier vragen : url=http://www.ruddies-berlin.de/]http://www.ruddies-berlin.de/[/url

-Winkel voor de Installatie, hier bellen : Lars Thurm : 0049-0twee4vijf2-negen acht 88 acht zeven.

Dit is een smal winkel, net over de grens bij Heinsberg.

Hij heeft mijn LPG System ingebouwt, en ik ben zeer tevreden met zijn werk.

Leuk weekend en vele groeten over de grens

van het Flossenpfleger
Moderatoren: Robert_D
Ladezeit der Seite: 0.303 Sekunden
  • Galerie